gomorron :)

har preics vaknat , sitter och äter frukost och smsar med massa osociala ffolk :D
Jag såg att Carro gästblogga igår, va tyckte ni!?
Ska hon skriva mer riktigt eller så hon skriver på msn?
Jag försöker iallafall skriva så bra det går  men men...
Sen ska jag säga att jjag får snart damp på min han jag kan inte röra den så bra och den har sommnat ;o
Jävligt ont göör den också, fårse om det blir ridning imorgon , det hopppas jag , får lyfta hantlar hela dan idag då xd
Mamma kommer hem halv fyra och då får jag en gitarr :DDD
Sen undra jag om det är någon som vill köpa majblommor av mej ?
Ni kan smsa isf på 0761711012 tycker jag olm ni vill ha nån :D
ja det va det jag har och säga nu, ska åka ner till stan tror jag och kanske hämta ett paket eller så kanske jag gör det på måndag eller tisdag, jag vet nog  nästan va det är för nått paket , tror det är min nya mobil hihi
Men vi får se, jag har blivigt beroende av internet shoppping så kul är det, speciellt nu när vi håller på att sälja gammal skit :)
Då får jag köpa nytt istället!
Ja, vad ska jag skriva mer, det kommer en bra blogg som  ni kan besöka, om ni inte har något att göra, jag håller på och sammla ihop blogg listan, vilka bloggar jag tycker är intressanta, och dom som jag läser =D
Menmen , får se om det är nån som gästbloggar idag...
Jaja, ska försöka få en bild på dagensoutfit idag också, men jag sitter i nattlinne just nu!

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0