Thailand!?

Tycker ni att jag ska skriv om Thailand när jag ska åka dit?ä
Man måste boka dator i förväg nårra månader, så jag behöver hhjälps ska jag blogga där nere ?
Skulle ni vilja veta vad jag gör, för alla kommer juh sakna ihjäl ssig ;**
Ni skulle kunna få veta lite grann va jag köper och ni får va berädda på att jjag kommer skryta ;)
Hhaa nej  då, men ah skriva lite grann va varmt det är medans ni sitter inne i det kalla mörkret och längtar tills ni kan gå utan för dörren, för att det är översvämming över dörren xd
Jag kan gå ut i shorts och bikini och gå över vägen och kköpa en cocacola sånt som inte nni kan , hahahah jag äe självisk xddd
jag börjar fan redan xd
ajja va tycker ni ska jag eller ska jag inte ?
För tyvärr kommer jag inte kunna smsa så mkt så, det kanske bara äe bra att se vad jag gör!?
Ska jag eller inte!?
Upp till er ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0