Jag är sååååå ledsen.

Alltså förlåt, men jag har inte kunnat blogga.
:'(

Men iaf nu kommer säkert några inlägg, sen undrar jag om någon kan gästblogga åt mej fredag-söndag ?
Om du kan så kan du va såå snäll och säga på msn!
min msn: s.forsell@hot..... men iaf det har vart sjukt kul på stugan eldralördagen va så skön vi åkte till köpemanbro helt omedvetet :)
Alltså vi hade ingen aning om vart vi va, så frågade vi en båt som åkte förbi, om dom kunde lotsa oss in, ( lotsa är alltså att dom kunde visa oss vägen hem)
Dom bara eh jo du är i köpemanbro fatta att vi fick daaaaaaaaaaaamp !!!
Men som tur lotsa dom hem oss och fick lite pengar för det :D
Sen på kvällen skulle vi lotsa en båt xd
farfar: eh jo jag undrar om du kan lotsa in en båt som kommer ifrån köpemanbro jag och linda vi bara börja skratta som in i helvete !!
Men vi fixa det.

Eh jo jag kommer lägga upp bilder men jag har tagit ca 2000 bilder asså tvåtusen !!!
Det tar en stund och lägga upp bilderna + få in dom på datan men jag tror det kanske kommer i kväll men jag vet inte kanske kommer imorgon.

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0