Battle field!

hahaha, jag har spelat battle field.
Fasiken va kul, hahahhahhaha
jag bara: fan måste peppra
mamma: sluta svär.
jonas: fan va bra du är
mamma; sluta svär.

hahah jävla tjat.
Men i alla fall ska räkna upp lite grejer jag har köpt nu:
- Tidning Solo ca:40:-
- grårandigt linne 99:- marknad
- bandana lila 40:- marknad
- halsband 89:- marknad
- ring 99:- marknad
- playstation spel buzz 199:- marknad
- playstation spel singstar 199:- marknad.
- spel fia 99:- marknad
- nagél förstärkare 199:- marknad
- 3 naglellack 99:- marknad
- lösögonfransar 69:- marknad
- bok twighlight 99:- marknad
- bodylotion 99:- marknad
- 1 till mobilsmycke 29:- marknad
- orange linne 99:- marknad.
- rosa adidas t-shirt 199:- marknad.
- Tjocktröjja 89:- marknad
- hårklämma 29:- marknad
- skydd till mobileen 89:- marknad
- vatten skydd till  mobilen 199:- marknad
- färgpennor 19:-                                                            2181   1202
- 3 irad 59:- marknad.
- 4 par björnborg 499:- sportshop
- 2 par pices trosor (stav...) 199:- sportshop
- korta björnborg shorts 99:- marknad.
- fotfil rosa 29:- maknad
- jeanstights 199:- gina
- vitt linne cubus (kort) 99:-
tror det var allt...
herregud vad jag shopppar, om ni undrar varför jag lägger upp det är det först och främst för att malin vill veta vad jag köper inte vet jag varför menmen... men sen är det för att jag kollar hur mycket jag shoppar för här i strömstad.
totalt nu:  3383:-(oops..)

pppuss! <33 

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0