Hår och skönhets produkter.


Proffs hårspray.
Håret blir jäääääätte hårt med den hårsprayen men det är jätte bra till fest och ah jag tycker igentligen inte om att ha den som vardags spray, för att det blir stenhård och svårt att tvätta ur på kvällen, men annars jätte bra. ((:
kostar ca: 40:- på lindex om ni är på ullared då kostar den 14:-


Skit bra läppglans i från viva la diva.
Den luktar hur gott som helst jag köpte den i strömstad och är beroende av den den är nästan slut så ska kolla på en sån i morgon, men den är skimrande rosa och är otroligt glänsande andvänder den till läppsyl också för jag tycker den mjukar upp läpparna.
Min sån kostade 119:- men det va i strömstad annars vet jag inte.


Shampoo, balsam och hårinpackning, från lanza.
Detta är igentligen för färgat & tovigt hår, men det funkar på vanligt också men det kostar massor (kolla priset längre ner)
Jag andvänder det varje gång jag tvättar håret, jätte bra man får inga tovor efter detta.
Priset är på EN sån är ca 200:- och hårinpackningen kostar 150:-


Bästa mascaran jag har testat.
Jätte bra förlänger fransarna och ger nästan inga klumpar.
den andvänder jag.
kostar ca 130:- på lindex jag köper d.v.s min på kicks för ca 150:-

ppuss! <3

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0