klockan 6 !!

Förut fick jag reda på att jag ska upp klockan 6 imorgon!! ;o
Jag kommer seriöst dö!
Ska va hos mina kusiner Linda & Fredrik klockan 8 och jag vill inte stressa så klockan 6 tror jag blir bra.
Jag kommer max sova 5 timmar ! ;ooo

usch och fyyy.
Men i morgon ska jag och Linda och vivecka ut och shoppa typ hela dan jag har 700:- som jag har lust att göra mig av med. (:
++ massa presentkort !

Det ska bli kul imorgon förutom att vakna.

Men det jobbiga är att nu kommer jag sitta och chatta och sitta med datan till klockan är 6 så ah det blir väl ingen direkt sömn i natt.
Kanske somnar.

Skit samma bloggar iaf en stund till.

ppuss! <3

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0