SÅ TILLBAKA !

ojoj just nu andas jag väääldigt djupt gud vad jag och mamma och Jonas har cyklat ...
Men nu till dom roliga grejerna !! (:
Det jag köpte i Strömstad ciiity !
- golfskydd som liknar en hund (så sött!) 249:- i en rolig affär (vetinte vad den heter)
- ett till golf skydd till "drivern" väldigt ljusrosa med grått 249:- golfshopen här i strömstad.
- ett till golf skydd till "järn5:an" exakt samma fast mindre 200:- sportshop. (roligt att dom har samma grejer i båda affärrerna)
- Smink på en smink affär som jag inte vet vad det heter (iallafall rikitgt smink) 289:-
- Bast-tshirt vit, sportshop. 99:-
- Rosa mjukisbyxor. 249:- marknad.
- Rosa tröja 199:- marknad.
- Mobil smycke 29:- marknad.
- mobilfack 59:- marknad.
- kuddöverdrag 99:- marknad.
- halsband 129:- marknad.
- örhängen 99:- marknad.
- shorts (rosa, svarta) 199:- sportshop.

Jag köper visst mycket :§§

2100:- ungefär har jag shoppat för idag !! :DD

Dom trodde att jag var norsk när jag och mamma prata norska och att vi gick runt med massa shopping påsar... hhahaha några svenskar kom fram och försökte prata norska med oss för dom ville veta vart toaletten var..., hahaha vi bara : vi är svenskar xd
Så sa dom: haha oj vi kolla på shopping påsarna och vi såg att ni pratade norska xdd

pusss !<3
ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej! Tack för din fina kommentar =)

Jag tog hjälp av www.designadinblogg.se. En mycket bra hemsida om man är nybörjare eller bara vill få mera kunskaper, vad gäller Bloggdesign!

Så gå in på den hemsidan.

Om du inte förstår så hör av dig till mig igen så ska jag försöka att hjälpa dig!

2010-07-05 @ 20:21:40
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0