Strömstad nu ! :DD OBS långt inlägg ! + ansträngande !

Ja det har inte blivigt några inlägg här men jag har vart med om massa kul nu i strömstad!
När vi kom hit så började jag packa upp lite grann men efter typ 15 minuter så skulle mamma åka iväg och handla , jag och jonas hängde inte med utan vi skulle ha cyklat ner till en "strand" men då hade mamma cykelnyckeln i hennes väska som va med henne och handlade!
Men men jonas tog cykeln medans jag sprang 4 kilometer dit och sen hem, hem så var det sjukt jobbigt det var bara uppförsbackar hela tiden !
På dit vägen då var det inte jobbigt...
I morgon ska vi  till den "stranden" och åka vattenruchelbana (ni förstår vad jag menar jag vet inte stavningen)
det ska bli såååå kul !
Men det är inte slut på det jobbiga när mamma kom hem och skulle packa upp då så ville jonas ner till trampbilarna som är typ 1 km bort... (inte så långt men direkt efter vi jag hade sprungit 8 kilometer utan en paus känns det lite sådär...
Men men jag sprang ner och jonas cyklade för mamma hitta inte bil nyckel och hennes väska var där så jag sprang dit ...
Ja sen dom där j*vla trampbilarna , man blir beroende fast det är sååå jjävla jobbigt så det finns inte!
Där var vi en timme och trötta ut oss , seriöst man blir gaaah helt slut efter dom...
Sen springa till baka .!!!
Efter sådär 10 minuter efter vi kom hem kommer Glenn och Nina som vill ta ut oss på en cykelrunda runt strömstad... jaja...
Men det har jag glömt och berätta vi hade bara med oss Mamma och Jonas cykel inte min!!

Så då skulle Glenn och Nina försöka få tag i en cykel som jag fick springa och hämta !!!!!!!!!'
ja då fick man springa igen...
Ja dit var det då ca 4 km dit och 4 km hem !
8 km igen!
nu är vi uppe i 1,8 mil som jag har sprungit idag ! (det är inte slut än)
När jag kom tillbaka då va jonas på lekplatsen som ligger väldigt nära oss bara typ 100 m så det är ju nära.
Men när jag skulle gå och hämta han då hållde han på på en oootroligt rolig mega studsmatta där var jag och hoppa i typ 45 minuter !
Sen skulle vi på den där "cykelrundan" med Glenn och Nina... puh
Då funka inte det låset på den cykeln som mamma skulle ha !! (jag cykla ju inte på den tillbaka vägen för att sadeln var alldeles för hög !
Men det här låset då, då fick JAG skjutsa mamma genom hela jävla strömstad herrejävlar !
det var ca 8 km till stan, som tur nedförsbackar hela tiden men en jävla grusväg hela tiden...
inne i stan då cykla vi runt typ i en halvtimme typ 3 km... med mamma ppå cykeln ...............
puh äntligen en glass ovh ett par nya fjjåårtizbrills :DD
(kommer en webbild på det )
sen cykla vi äännu mera i typ 2 km i stan,, och 8 tillbaka men då en jääääävla uppförsbacke hela tiiiiden med en jjävla grusvääääääääg !!!!!!
när vi kom hem var det en kopparorm jag la mig precis brevid den, Glenn bara du vet att du ligger på en orm jg hoppa upp och skrek som faaan !!!
Han tog upp ormen och skulle slänga i väg den men då gick den i 2 delar !!!
uuusch !

Vilken jävla dag jag har vart med om men om man räknar i hop allt jag har cyklat och sprungit så är det ca 3 jävla mil ! + cykalr och hoppad på mega studsmaattan !!!

Jag vägde mig igår på kvällen då låg jag på 39,4 och nu så ligger jag på 38,2 kg en jävla skillnad tycker jag !


pppusss och godnatt i morgon så ska vi kanske fiska makrill !!!
en bild kommer nog snart ppååå fjååårtizzbrills !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0