bombning :DDD

Hejhej (:
nu tänker jag först berätta lite om dagen sen kommer jag ev. bomba er med massa inlägg! :)
Får se om jag får kameran idag, annars får ni vänta !!

Men dagen:
Våran klass har spelat fotboll idag, eller ja matcher .
Vi kom näst sist men ändå. jag tyckte det var väääldigt toppade lag.

Ja sen övade vi på sångerna i musiken ...
världens dåligaste sånger , en heter typ "vi har lov" as sugig och den dära andra...
sommar sommar och sol havet och vinden det doftar kaprifol (stav...) ja ni vet den.


Dom ska vi sjunga och på sommar och sol då ska nårra 4:or göra rörelse till låten , dom ser seriöst inte kloka ut!!!!!!


Jaja jag kommer försöka bomba med massa inlägg! :*

pppuuusss! <23333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0