förlåååt :((

Har tyvärr inte bloggat på ett tag , jag har haft mkt läxor, och inte lusta tt blogga mkt,,,
men i kväll elller i morgon kommer iaf hiss && diss får se vad jag orkar...
Jajaj, idag har jag vart hemma hos Amanda, Alma , Lina & Hampus, jag var "barnvakt" åt Alma och Lina (L)
Det va la kul, om mman inte har ngt och göra, ringt runt halva sverige & Danmaark xd
Hahaa, fick fel nummer av en kompis, asså mobilnummer och då kom jag till en dansk xd
Fatta nt ett ord men men...
Jätte spänd inför i morgin för jag fyller år!!!!! ;DDDD
Jaaaaaaa! <3
Kolla på en as snygg ROSA dam cykel idag, gäller bara att mamma köper den, hoppas verkligen dt! :DD
Men sen så ährre en grej till jag har önskat mej som jag kommer få, jag vill gissa på att det är en I phone men jag venneh , får se efter skolan i morgon ju :D
Haha lägger upp i morrn vad jag ffick :D
Jaja, skriver mkt i morgon kanske i kväll / natt ockkså :D
Pusss! :**
Glöm inte och skicka grattis sms xD

Pusss ;**
Kanske hörs sen ! §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0