Haft fullt upp! :*

Dagen!
Jag vaknade klockan typ kvart i 10
skulle upp och riida :DD
Men fan vad trött jag var för igår då va det disco på Blåsut skolan :D
Såå jävla kul varre, jag älskar dom som släppte in Sofia <3
Vi daanssa =DDD
Skiiiiit kul :D
Men tryckarn ava jobbiga va tvungen att välja mellan 2 sjukt snygga killar! (aa
Valde typ varranan gång xdd
Ajja,, jag har asså startat ett gäng xdddddd
Hahaha låter sjukkkkkt ;))
Men alla äh så gulliga, jag älskar OLivers min ;)))
hahah fufan (yy
Men efter discot aah då hade vi efterfest på lekplatsen frös som ffan!
Men kul varre Axel blev fan läskig , jag lovar han va fan vääääääärstta fullot men de va så jävla läskigt han spela så jävla bra också xd
Men ajja, xD
Jag ffick vääärldens sötaste kille också! (LL)
Älskar dej! <3 =DD

Puss alla som läser ;**
Sooofia har soooovigt hhär :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0