hhejsan ! ;´D

Hhej hhej :D
Sk bar askrivaa ett kooortkort inlägg om min dag , efter skolan så drog jag och sara ner till stan ;)
Smsa mäh massa kuliga personer :D
Sen så satt vi på lilla köket och ååt :DDD
Memen, vi gick in på Ck:s kööpte ggooodis (aa
Det va mummsiiigt :DD
Sen så hittade jag min mobil (kommer lite senare vart den var)
Men men fick liiiiiiiite glädje rus :D
Sen så gjorde vi lite mera , bestämde en grej vi ska göra ¨på onsdag ngn som hänger på?
Ajja ;D
Sen så visste jag inte att Marcus va kär i mej :S
Ingenaning om dt men det var han tydligen.
Sen så varre segliiiing, JAA :D
va där med farfar , jonas ska ev. börja i grön grupp och vi letar båstar somfan just nu,
Sen när jag kom hem var jag tvungen och städa -.-
Och sen läxoorna Jippe -.-
Inte så kul å slutet men annars varre fan en as gryym dag (yyyyy
Jag älskar miiiin mobil , som kom tbx kommer mer i nästa inlägg


Puss! :*****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0