Sorryyy :(((((

Bloggade inte igår :(( Sorry men jag kan berätta vad jag gjorde jo, jag va mäh syster älsklings Sofia :D Älskar hon meeesT! <3 På kvällen när jag skulle hem så chattade vi :) Vi bestämde att vi ska gå på onsjö discot, på fredag :D Ngn som vet när dt slutar ? Har letat runt som galningar båda tvp men vissa säger 22.00 :D Ajja kommentera om nie vet :*** Idag så, aah hade vi trökk i skolan lr asså vi har tagit hand om våra fadderbarn -.- Åhhh såååååååååååååååååååååååååååååååååååååhäääääääääääääääääääääääära tröökk ! Jag fick damp på mitt ena fadderbar hon sitter heeeeeeeeeelt tyst och hon har inte sagt ngt t meii utan hej och ja & nej :) Snälla prata!!!!! Hoppas hon inte läser :* Sen så i skolan asså så hållde Pontus & Emil & kasper, sticka en kondom i min tröja ;OO Man bah ttack jag skrek som ffan! ;OO Fråga dom om ni inte tror på mejj ! Ajja nu så väntar jag på mat och sen klockan 16 då drar jag ner och möter Sofia syster igen :*** Älskar er pussss! :********************

Kommentarer
Postat av: sofiaxelsson :*

tvillingsjäl ! <3

2010-03-16 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0