NI kan ju gissa vad som ska stå här.. DÅLIG UPPDATERING :(

Jajaj skitssamma!
Nu tänker jag bli mera seriös med mitt bloggande inte skriva massa smileys överallt bara nån därochdär och sen försöka slippa förkortningar och stavfel men någon gång blir det nog något fel...
Så ja lycka till till mig då! (:

Dagen!
jo jag vaknade 11 och åt frukost skulle cykla ner till stan för att färga mitt hår blondt (:
och ja det blev jätte blondt (;
Sen så kom Jonatan.P in och hans snygga kompis Linus :)
Dom stog där utanför i ty 1 och en halv timme för att vänta på mig!
såå söta är dom! ((:

men men då skulle vi till dövskolan eller ja till skateboard rampen där dom åkte lite skateboard sen tog Linus min cykel och cykla med den i rampen!

jaja, men han krascha inte ialla fall, duktigt!
jag förstörde Jonatans kullager eller va fan det heter på skateboarden i alla fall, han körde in i mitt löshår, och ja då fick han lite damp.

Sen kom mamma och hämtade mig jag och Linus har smsat typ i 4-5 timmar i streck innan det var det bara ett sms på typ 5 minuter.

Ni kan ju gissa vad som står i endel av dom smsen!
- du är det finaste jag har sett!
- jag gillar dig mer än som kompis
- jag typ älskar dig.
- har aldrig kännt såhär inför en person som dig.
- så jävla söt

ah ni förstår, :)
Men men , han frågade chans och jag sa ja!
Jag gjorde slut med wille och Gustav på sms, berätta att jag hade vart tsm med båda sammtidigt gustav lipa och wille frågade om vi kunde bli tsm igen för att han älska mej!

sen är jesper kär i mig också!

JAG FÅR SERIÖST DAMP PÅ ALLA KILLAR UTOM LINUS BBY!

jadet var väl det!

ni orkade inte läsa allt jag slår vad om det!

jaja vi kanske hörs snart

puuusss! <3

Kommentarer
Postat av: sofiaxelsson :*

men jag är en sån person som man aldrig kan få damp på xp

2010-05-18 @ 16:13:44
URL: http://ssofiaaxelsson.blogg.se/
Postat av: sandra !

klart :)

2010-05-22 @ 00:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0