Heeel gryymmmm helg asså :DD

Hahha , faktsikt harre vart ritigt kul :D
Spelat ping pong & minigolf, inte för att man har sovigt så jätte mkt men det är så det ska va på läger.
Jag vet att det har vart dålig uppdatering, men jag har faktiskt bloggat på mobilen för en gångs skull, det funkade faktiskt.
Jag vet inte om det kostar ngting men jag tror inte det :D
Men jag ska snart gå & lägga mej...
Jag är verkligen trött, det har vart sååå kul
Dom trodde intne jag var 98 ? dom fick gissa:
Timmie: du ÄR 95 :p
Robin: du ÄR 95 eller 96 :p
Albin: du är inte mindre än 97 iaf men inte större än 95:a
jag: hahahahaahah ni är dåliga på att gissa, men ni kommer inte tro mej jag är faktsikt 98!
Alla: nej , du skämtar?
Jag : nej fråga Göran.
dom gick runt där i en kvart eller ngt men dom hitta han inte.....
Men dom tror inte på mej än ?
hahaah xdd

Om jag inte bloggar mer i dag säger jag gonatt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0