Är i lekstugan nu skiita mysigt ;DD

Med Linnea :D

Ligger i 40 graders värme och steker...
Nämen seriöst det är väääligt varm vi har element och ja det är väldigt varmt.

Vi har precis ätit massa massa godis och ja....
Vi sover här i natt och det lär inte bli kallt.
Sara , Julia & Emma sover mittimot alltså hos Amanda och då kom sara , julia & Emma in här för ca 1 timme sen och gömde sig för Amanda som var på toaletten.
Amanda blev sur för det !
Just nu spöregnar det men vi bryr oss inte så mkt efter som vi är väldigt varma :D

Snart så blir det tv/data film :D
Vi får se om jag bloggar nått mera idag, men annars God natt och hoppas ni inte har sånn värme som vi har.

ppuss! ;D


Kommentarer
Postat av: nora

vaddå ?

jag har inte tagit bort din kommentar ? ;oo

2010-09-26 @ 17:19:51
URL: http://nnorishh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Är du intresserad av min blogg?

Ska vi lägga till varandra via bloglovin? Lägg till mig, säg till när du gjort det så lägger jag till dig. ;)

2010-09-26 @ 19:30:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0