Asså herreguuuuuuud jag har aldrig någonsin vart med om nått sånt hära !!

Inatt klockan 3 så ringde det på mammas mobill och då såg jag att hon hade lagt den i mitt rum, det stog:  Andreas ( målaren/ tagläggaren här) Jag bara vafan ?
Gick ner med mobilen till mamma och sprang upp och sov igen.
Sen så vaknade jag av att det var ngn som plinga på dörren, ingen av oss öppnade, han plinga och plinga och plinga då kom mamma och öppnade, dom hade la pratat om att Andreas skulle hit lr ngt, inte vissste jag vrf, och jag visste inte ens vem det var som kom , det behövde ju inte va han? Sen somna jag igen och nu på morgonen så står det skor i hallen, jag gick in till mamma och frågade vems skor det var hon; Andreas ! okej  Jag skulle gå ner och kolla på TV längst ner i källaren, fan va jag skrek, där låg ju Anderas. Han vakna inte somtur va. xd
Men herrejävlar,,,

Ja, då får vi se hur denna dan fortsätter... :D

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0