Skolan... - Läxoor :(

Slutade halv 2 idag då , fast igentligen skulle vi slutat 13.10 för att vi började klockan 8 imorse, därför hann jag inte och blogga ;(
Men på torsdag ska vi sluta klockan 1 igentligen 10 över 2 men ja Åsa ska på bokmässa så vi slutar 70 minuter tidigare :D
( mkt matte dehär )
Idag har vi fått överdrivegt med läxor herregud vi har fått  engelska  då  ska vi kunna 17 stycken skit svåra glosor, no eller ah vi har prov på ögat på tisda,  so ska argumentera om vinter och sommaren, jag har varför vintern är bättre än sommaren. ma-häfte 15 sidor med tal på alla. Herregud jag har redan börjat och det är tills på fredag men ändå.

Juste vi ska ta spruta på tordag! ;oo hjälp mej snälla jag det kommer göra skiiiiitont...


Men ikväll ska jag laga trerätters middag, det blir;
- förrätt ; 3 dippsåser med grönsaker.
- Huvudrätt ; kyckling och potatis mmmh... :D
- Efterrätt ; Choklad mousee med physalis ovanför chokladmossen.

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0