svar på frågestunden ! <3


Vill bara säga det, ni kan fortfarande ställa frågor tills del 2 kommer upp :)


hej sandra, jag undrar om du kan fixa blogglovin (stavning) för då kommer jag följa dej varje dag?
Tyvärr har jag ingen nytta av det, men det kanske kommer senare :)

Hur kom du på just ssandriiii?
Det var faktiskt inte jag som kom på det, utan det va 4 killar i min klass som kallade alla tjejer massa smeknamn (ganska töntiga) men då startade jag en blogg för att jag prata mkt om kissie, foki och alla dom, då andvände jag mej av namnet ssandriiii

Kan du göra min bloggdesign, du har en så fin header å blogg.
Haha, jag kan säkert göra den, men det är inte jag som har gjort denna som är nu, det är en jag träffa på bdb.

Tycker du om Kenza ?
Jag har aldrig läst Kenzas blogg så jag vet inte men hon verkar snäll.

Varför "nattbloggar" du så ofta?
Som du säkert har läst har jag svårt att sova på natten och bloggen och andra grejjer på datorn gör mej lugn och efter en stund kan jag sova :)

Hur många läsare har du per dag?
Ungefär 30 unika, men sidvisningarna går upp mot 120...

 Vart fick du alla pengarna ifrån när du va i strömstad?
Haha, när man är på semester måste man köpa grejjer tkr jag, så mamma.

 vad föredrar du : finest.se blogg.se eller devot.se?
Blogg.se för jag kan det bäst.

har du kille?
Nej det har jag inte :) 

vart bor du?
Vänersborg, nära trollhättan :)

håller du på med någon sport ? :D
Ja, seglar, rider, golfar, och är med i lufsarna (scouter)

 vad gör du på din fritid ? :)
sportar och kompisar :)

är du oskuld ?
Jag är 12 -.-

Kan man flytta kommentarer :O????
Flytta och flytta jag skriver dom på " frågestund "

Så nu orkar jag inte svara på flera tyvärr. :(
Men det kommer del 2 ... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0