Super snygga naglar ♥

Hemma nu !
maten var jättegod :) ♥
Jag vill att mina naglar ska se ut såhära i morgon:
herregud säger jag bara! :o
Vilket tålamod man måste ha för att göra sånna naglar, funderar skarpt på om jag ska försöka måla dessa på ett par lösnaglar! :p
Skulle vara väldigt kul att ha dom, och speciellt visa inför hela släkten ;)
Jag tror att jag ska iaf försöka på ett par lösnaglar, men får nog sitta i en timme eller två, problemet är att jag har inget så ljusblått nagellack , funderar på om man kan ta mörkblått! :) - men det borde man väl kunna ?
Aja, vi får se om jag har tålamod till att sitta & göra dom, & isåfall om dom blir bra så visar jag er på bloggen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0