en LITEN bildbomb ifrån Thailand ! ♥

Ni har längtat ni har frågat.. Här kommer den, en bildbomb ifrån underbara Thailand!
De flesta kanske kommer vara ganska så tråkiga, men alla ser underbara ut! :D ♥
i hope you enjoy it


detta var våran "nersikt" ifrån rummet. Om jag skulle ta lite närmare balkongen så är det en pool där.

förlåt för den suddiga bilden, men såhär var det en kväll och det var fantastiskt och kolla på, ♥

utsikt ifrån rummet !

den poolen jag pratade om som låg precis nedanför oss :D

ja ni ser rätt, det är bläckfisk!! ;o jag smakade aldrig men det gjorde jonas, han tyckte det smakade gummi... Usch skulle aldrig någonsin stoppai mej något sådant.

JA!!! en äkta sköldpadda!! ♥

usch så såg den ut under :o

utsikt

såhär gjorde dom varje dag i en blomkruka med vatten... och dom ändrade motiv

lite suddig..


min dator laddar upp super segt, så ni får se bilder i nästan varje inlägg i stället.
ledesen ... :( <3
kanske gör ett försök senare fårse


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, sköldpaddan var ju snygg xd

2011-02-14 @ 21:02:44
URL: http://fototessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0