skolan i morrn :)

Imorrn bär det av till skolan fast jag är ganska så sjuk men jag måste träffa de nya klasserna! :)

Jag kommer gå i 7a med domma klasskompisar:

Ala Alabed
Henric Alfredsson
Thor Andersen
Jenny Andersson
Oliver Andersson
Valentina Cangeri
Anumsa Dalpi
Samira Demirovic
Adrian Ekholm
Sandra Forsell
Joakim Franke
Viktor Gustafsson
Farilja Halimi
Ramiza Halimi
Jonatan Hector
Gustav Hultman
Lydia Johansson Malm
Amanda Loukusa
Hampus Lundh
Lucas Matsson
Jonas Mether
Linnéa Niklasson
Åskar Nilsson
Philip Nord
Alfred Sävblom
Johan Wallgren

det är 26 stycken i klassen och 10 tjejer & 16 killar :)
kommer nog bli en jävligt bra klass, tror jag (aa) ♥

k r a m   p å   e r   s å   l ä n g e  ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0