Nattiiis

inte bra uppdatering idag, men skitsamma ♥
Idag har jag träffat några otroligt roliga personer ifrån golfen :D dom är :
Derice - Haha, han mobbar mej för att jag är kompis med ett par norskar xD
Alexander - Han är... onormal, hah nej men han är kuuulig :D
Robin - Hehe, jaa, han är söt , men kallar mej för feg, vilket jag inte är xD
Albin - HAHA, han är också kuuulig :D
Anders - Kommer ifrån skåne och har världens goaste dialekt :D Han är också söt (aa) sjukt rolig och snäll, :D
Elisabeth - Hon är hur fin som helst och jag vill ha hennes utseénde!! Hon är sjukt rolig och snäll, Anders & Elisabeth följde mej till bussen så inte jag skulle bli mördad (A)
Amir - vad ska jag säga väldigt ofta jobbig xD haha nej men han slår mej, men ibland är han snäll (A)
nu ska jag sova ♥
puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0