Hej & förlåt att jag inte har bloggat, men ja berättar.

Ja nu till anledningen vrf jag inte har bloggat:
- Jag vaknade 5 i 10 i morse, och frukosten slutar 10.00 och ja då kännde jag att jag inte hann =O
Så jag åt frukost i 5 minuter, eller ah kanske 10.
Sen så skulle jag åka upp i hissen och då hade jag glömt mitt kort till mitt rum och å kan man inte ta hissen eller trappan, fick stå där & vänta på att ngn kunde öppna.
Tog ca: 15 minuter.
klockan va ca 10.20 då.
Bussen gick 10.30 & det tar 5 minuter att gå till busshållsplatsen huh ;)
Skulle alltås fixa iordning mej på 5 minuter.
Jag fick fixa iordning mej på bussen xdd
borsta tänderna, borsta håret och sminka mej.
Sen va vi i stan och skulle ta "äventyrståget" till Äventyrslandet :)
Äntligen va vi där men då vägra dom att släpp in oss för att det va för mkt folk, där inne. ;o
Stå & vänta i en timme ;o
ÄNTLIGEN kom vi in (:
Sen skulle vi åka hem blev ngt trassel med bussarna oxå och ja...
vi fick vänta i ca en halvtimme.
Ja sen shoppa vi massa och ah orkar inte berätta vad jag shoppade ksk senare.
Ja sen så kom vi hem med massa shoppingpåsar, men det är inte slut än...


Kommentarer
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: vsg :)

2010-08-03 @ 23:29:17
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott :D

2010-08-04 @ 00:20:33
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0