JAPP JAOP

Hejhej (LL)
Hade viljat gå på golfen men har så f*king ont i min mage :(
Jaja,,,
Som ni säkert vet så har jag blivigt av med min mobil :'(
Men det bra är att jag kommer få en ny snart :D
Om jag inte hittar den i morgon!
Isf skulle jag vilja ha en toucht (stavning) mobil !!!
Menmen ,,,
Idag i skolan så började jag med min IUP asså jag ska måla en hhäst xd
Önska mej lycka till (a
Jaja, jag hatar er som lägger upp för mkt bilder på bdb, jag har vissa andra vänner och kolla på också, det är inte nödvändigt och lägga upp 247 bilder som en hade gjort IDAG det gillar inte jag, snälla det räcker med 1-4 bilder per dag asså mer behöver man inte lägga upp.
Sen sluta med era jäääävla förkortnigar ;o
Kan säga några:
- Hts = hon tackar såklart!
- Abv = alltid bästa vänner
- bff= best friends forever
- mf= mada fukers! (eeh okej (!!??) )
Och massa mera töntiga förkortnignar och sluta
med vgd på msn!
Sen är jag nöjd :DDDD
Puss påååååååå er! ;****




PUSS!  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0