bli bättre på att blogga, ja tack! :p

Ja, läs rubriken så förstår ni!

Ja, men datan har krånglat väldigt mycket, MSN funkade men inte internet och nu är det tvärtom, jag hatar TELIA!!!
Ja nu till det jag har gjort under tiden jag inte har bloggat :)

Våran klass har vart på klass resa på boda borg och sen på kvällen sov vi i en scoutstuga 5 km utanför vänersborg :)
Har vart otroligt mysigt! ;D
Jesper och jag delade på min lillalilla madrass xd!

Men jag älskar han ! (fast jag låg på golvet när jag vaknade)

Men men imorgon blir det ingen skola för mig, min hals gör superduper ont, men jag ska ändå försöka gå på bion med Sofia! :)

Sen håller vi på och passa några djur och ah dom är:
- Jätte söta katten Maya! (:
- 2 dansmöss xd
- och våran söööta uno! :)

Maya ligger och kollar nu medans jag bloggar!

Men det kanske kommer några inlägg innnan jag somnar vi får se! (:

ppuuussss! <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0