i morgon får det vara en "ta-en-hand-om-själv-dag" ♥

eftersom jag inte får gå till skolan i morgon heller, så får det bli en sån dag & då ska jag ligga hemma och kolla på film och mysa hela dagen! :d

men det är skit att jag missar så mycket i skolan...

ska nog se på 2 eller 3 filmer imorgon och det får bli...
också gamla filmer, hah men det är faktiskt as kul att kolla på ♥ :d

Ska också ta ansiktsmask, finns inget skönare än att känna att man har super len och go hud efteråt! ♥
iloveit!


Kanske att jag poppar lite popcorn också, heh eller så fixar jag gurkstavar och någon go dippsås ♥ (:
de onyttiga eller de nyttiga ? :d
också måste jag iofs också plugga -.-
läxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxorläxor...


menmen det blir nog en ganska bra dag ändå (: ♥

ännu en jättesöt bild på mej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0