svar på kommentar (: ♥


OJ, det var en svår fråga !
Jag har följt Micahs blogg i ungefär 2 månader nu, jag tycker om henne som bloggare! (:
Om man ser på andra mammor som äger en blogg så skriver hon bara om vad hon gör med barnet och hela tiden "åh nu åt hon det och det och det" u name it?
Mikaela skriver inte bara om Kelly utan också om henne, Kevin och hennes mamma! :d
Sånt är roligare att läsa om, tycker jag...
Jag tycker Mikalea är en stark person och som orkar att äga en såpass stor blogg som hon har, fast så många negativa kommentarer se här bara;
detta var två stycken bara, som inte var speciellt "elaka" men varför bryr sig så himla många om Kelly var med eller inte ?
Om hon inte var med så är hon ju inte direkt hemma själv, utan hon är väl kanske med mormor eller farmor eller någon i släkten  det är ju ungefär samma sak, nä det kanske det inte är men iaf, det är ju någon som tar hand om henne?
Så som Eva sa... att det var bevisat , åh? o: sånt blir jag så himla trött på? Om det nu va bevisat att hon inte var med, så kan väl du Eva bevisa det ! ;o
Eller som Sara: vaddå provocera`? hur i helvete provocerar hon ? o:
Jag tror hon tar hand om Kelly om hon själv även fast hon har en stor blogg, varför skulle hon bli deprimerad av bloggen ? - JO för att det är såna som du som sitter och kommenterar helt onödiga kommentarer som kanske kränker Mikaela... tänk litegranna !

skulle ni klara av att vara 15 år, gjort slut med sin pojkvän, ha ett barn & en stor blogg fullt med negativa kommentarer? tror inte det !



stå på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0