Dag 1

Vem jag är?
Jag heter Sandra och är 12år, snart 13 år. (: Mitt liv består av sport och familj & kompisar. Jag är ingen sporttönt, men jag älskar och sporta. Jag är heller ingen sån som har inställningen att "jag måste vinna"! Utan jag sportar för att det ska vara kul. Klart att jag har lite vinnarskaller men jag bli inte suuuper arg om jag förlorar heller. Bloggen har jag haft sen i mars 2010. Där i mellan har det vart bloggpauser och annat så att jag har inte bloggat "regelbundet" hela tiden. Jag är medlem på många internet sajter och om ni vill ha bdb ex. så får ni fråga på kommentarer. Jag svarar alltid på kommentarer oavsett vad det än är för några. Men jag tar inte åt mej åt dom som är negativa. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om mej. Men ni får 3/4 bilder på mej som är tagna nu.
obs. är sjuk så ser inte jätte pigg ut, och nästan inget smink heller för den delen.


denna såg ni förut.

trött

ojojojojoj.... xd
inte fina, men dom får duga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0