shopping :D ♥

ja det är farligt att ge mej ett kort med pengar på!

hah, i födelsedags present så fick jag blandannat 650:- på ett bankomat kort och sedan 500 till på kortet... (:
inget smart alls att ge mej det, för då börjar jag nätshoppa som en tok! :D

och det är tidsfördriv när man är sjuk, att kolla på kläder på nätet & sånt ! :D
här är två saker som jag har köpt ! :D ♥ (ja jag har köpt mycket mera)

Ljusa jeans leggings
ett rosa ipad fodral, hemsidan vet jag inte xD ♥
dessa snygga jeansleggings ifrån dalala.se :)


Kommentarer
Postat av: Emmha

dude, du är typ 12 år! Du vet inte ens vad en åsikt är!

See ya!

2011-04-01 @ 09:22:16
URL: http://emmha.myshowroom.se/
Postat av: TIDSTJUVEN

Vilka snygga jeansleggings du hittade! :D



sv: Åh, så roligt att du tycker det. ^^ Välkommen till min blogg får jag väl säga då. :D

2011-04-01 @ 11:56:44
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0