Självsäker tjej, de gillas (yy)

Safira som äger bloggen www.smekizz.blogg.se & safirasheikh.myshowroom.se har ett jävligt bra självförtoende, och det är inte många tjejer som har det, hon har skrivit ett inlägg hur du höjer självförtoendet det stod såhär;

Okej nu tänker jag svara på denna frågan men vet ej vart jag ska börja skriva du kan ju börja med att sluta gemföra dig själv med andra tillexempel som kändisar som är fixade 24/7 skönhet är även insidan och inte bara utsidan.

 Alla är vackra på sitt sätt men ingen människa är perfekt låt inte någon trycka ner dig. Lär dig att kunna spegla dig innan en partykväll och tänka ”fan vad snygg jag är! Nu drar vi ut och gör stan!”, istället för att vända dig till din vän och fråga ”Kan jag verkligen gå ut såhär? Ser jag okej ut?” och vara orolig över vad andra ska tycka.

 Ett tips för att börja få ett bra självförtroende måste man först acceptera sig själv och bry dig inte om vad andra säger om dig, för det finns ju inga människor som är fula alla människor är speciella och söta på sitt egna sätt.

Tjejen har så sjukt rätt!
1 Jämför dig inte med kändisar?
2 Alla är snygga på sitt sätt & ingen är perfekt
3 Skit i vad alla kompisar tycker om dig, om dom inte tycker att du ser jättebra ut ochsåvidare...
4 Acceptera dig själv innan du börjar bry dig om vad andra tycker

komigen nu tjejer, nu skiter vi i alla taskiga kommentarer som vi får & höjer självförtoeendet massa!
-va ego-




JAG MENAR KOLLA HÄR!!


detta är fan inte okej?
även fast de är stora bloggerskor så tar inte dom så jävla mycket skit ändå?
det är en kille och en tjej som sitter och klagar på hur de ser ut, hur dom klär sig och så vidare...
seriöst, varför bryr ni er?
- jag vill se hur ni ser ut då?
avundsjuka är en sjukdom, kan ju bara säga att ni skulle legat inne på sjukhuset om inte vart döda om det skulle vart en allvarlig sjukdom,
skaffa er ett liv, dethär är inte okej?
- sluta klaga & va er själva, försök inte va någon annan, för dom andra finns redan-

Safira är heeelt otrolig sådeså!
Safira Sheikh
tjejen är min förebild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0