Börjar iigen :D

Jag ska börja blogga igen , jag ska bli större än Kissie, ni kan ju säga lycka t t mej :DDD
HAHA nejrrå!
Men det jag ska göra nytt med min blogg är:
- Jag ska låta kompisar gästblogga hos mig.
- Lägga upp fler bilder xd känner att jag är rätt dålig på dt ^^
- Jág ska försöka lägga upp nårra bilder på dagensoutfit också, bara nån gång i veckan.
- Sen ska jag lägga upp det jag shoppar.
- Jag ska ge film eller boktips eller blogg tips nån gång i veckan! ^^
- Jag ska helt enkelt bli mer aktiv på min blogg särskilt på helgena, sen kommer ju vissa och gästblogga också!
Hoppas ni blir nöjda med det jag ska göra, säg till om ´jag har glömt nått eller om jag ska ta bort nått!

PPPPUUSSSSS!
ju juste, jag ska berätta lite mer om mitt onödiga liv också, bah så nni vet! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0