oj godmorgon =)

ojoj jag är uppe tidigt inte vet jag varför kanske beror på att jag somnade halv nio igår så...
men jag vakna iaf klockan 4 sen har jag vart uppe och städat lite , tillspåfredag! :D

Idag tror jag att jag ska tävla i segling segla poängsegling iaf :)
jag ska städa ännu mera!
sen ska jag ner t stan funderar på köpa en as söt tröja, kostar 250 :-
så ja får se!
Skulle vart på golf igår men det spöregna -.-
så jag gick ut och sålde majblommor, det regna ju inte mindre för att jag gjorde det sen kom en jävla lastbil som hade lämnat grenar på kasén och den skvätte upp vatten över hela mej!
Men jag fortsatte och sälja, sen kom jag på att Theres ska ha en av mej och sen köpte frida det som var kvar! :D
Så jag behövde inte plågas mer men när jag kom hem så var jag tvungen att ta ett bad för att jag var lerig för lastbilen ;o

Blev bara lite sur på han, jag tror dom som jag sålde hos var rädda för mej hade mascara runt ögonen och min foundation var ju inte lite blandad med vatten!

Nu ska jag göra min trök läxa, stackars mej på morgonen !! ;ooooooooooo

glömmde göra den igåår!

Jojuste jag ska börja med ett skvaller inlägg också ;D
nån gång per vecka :)

ni får komentera vad ni tkr skvaller inläggen ska handla om , om ni har några idéer!


puss så länge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0