En fråga :))

En tjej som är anonym det hon skrev är med fet stil och det jag svarar med är med snestil :)

Postat av: Tilda, i gbg

Lycka till, den va den finaste, har ingen blogg så kan inte vara med :(
Men Har du några fler biler på den blomman isåfall kan väll du vara så snäll och lägga upp dom??
Du tar så fina bilder! :p

Ha en bra dag :))

2010-08-05 @ 16:04:56

Svar: Klart jag kan lägga upp fler bilder på den blomman har 2 stycken till tror jag, får se om jag går ut och tar några till kort på den blomman ( om den lever)
Och tack så mycket! <3
Jag tycker inte jag tar så fina bilder men försöker. :)

Ha en bra dag du också! <3
Bilderna:



3 bilder :))
Ni får se om det kommer några fler bilder :D

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0