Hej sötnosar och förlåt att jag inte har bloggat :(

Jag har inte bloggat för att jag har helt enkelt haft för mkt för mej.
Men nu ska jag försöka lägga in inlägg, rätt många. :)
Jag har gjort en ny header men den går inte och klistra in tyvärr. :(
Men idag var första dagen i skolan och först så pratade vi om vad vi hade gjort i sommar, och sen raaast , och sen träslöjd, vi har fått en ny lärare igen nu heter han Arto xd
Sen gick vi upp till klassrummet och hade ällmänt kul :DD
Sen så varre gympa och skriva trivselregler -.- sen äntligen slutade vi.
Maten smaka bbajs idag jag lovar, moset va ju såååååååååååå äckligt, hårt som fasiken och jag fick någonting jag alltid får eftersom jag är vegitarian, men det är så äckligt, men dom andra fick iaf köttbullar.
Men det har vart en rätt så kulig dag. ;)

En kul grej bara för att se om Sofia läser min blogg, ( hittat från en annan blogg. )
Gör så här (bara till sofia alltså.)
1. Kommentera på detta inlägget.
2. Skriv ett medelande på msn offline eller online till mej.
3 och sen smsa mej att du har sett detta inlägget :DD

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

hejsan, ja jag läser.

trodde du mej inte ? :o

2010-08-24 @ 16:52:13
URL: http://ssofiaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0