Hur orkar man ha så långa naglar ? :o


herregud, jag skulle aldrig ha klarat av det, och sen är det en bloggare också ! , tänk och sitta och skriva på datan med sånna naglar.
Visst jag tycker lösnaglar är snyggt och andvänder det, , men verkligen inte för långa sånna hära tycker jag är snyggt men inte för långa,
 sånna tycker jag om , om dom inte skulle se så plastiga ut, och platta.
Jag funderar på att fixa mina naglar igen, men jag vet inte, kanske är bättre att fixa vanliga lösnaglar sånna som man kan ta bort om man vill, annars så gör jag sånna som jag brukar göra på överby, men då kan man inte ta bort dom när man vill och det skulle jag vilja , om jag gör det så fixar jag nog det på söndag, eller lördag.
Annars köper jag vanliga naglar i morgon.
Jag tycker om depend's naglar, inga andra har provat flera märken men inget som passar.

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0