Kissie ;)

JAG HAR FÅTT FRÅGAN, VAD SKULLE JAG GÖRA OM JAG FICK VARA KISSIE FÖR EN DAG.
HÄR FÅR NI SVARET PÅ FRÅGAN! :)
- JAG SKULLE BLOGGA MASSA SKIT PÅ HENNES BLOGG.
- JAG SKULLE OPERERAT BRÖSTEN SKIT STORA FÖRST OCH SEN JÄTTE MINIMALA FÖR DÅ TROR JAG INTE ATT NÅGON SKULLE KUNNA KÄNNA IGEN HENNE.
- FÄRGA HÅRET I 1000 OLIKA FÄRGER OCH SE HELT SJUK UT.
- KOLLAT VILKEN STORLEK PÅ KLÄDERNA HON HAR OUUPSI... XXXL.
- KÖPT SKIT FULA KLÄDER OCH SLÄNGT HENNES "SNYGGA".
- VA MED AMIR OCH SÄGA - JAG ÄR OCKSÅ HOMOSEXUELL SKA VI HITTA PÅ NÅGOT, HAN SKULLE SAGT JA! :)
- HA LÄSFIKA MED ALLA MINA 150 000 LÄSARE OCH SE HUR MÅNGA SOM HATADE MEJ.
- FÅ MERA BESÖKARE PÅ MIN BLOGG !!

HEH, DÄR FICK NI SVARET, OCH JAG GLÖMDE EN GREJ SHOPPA KLÄDER TILL MEJ SJÄLV FÖR HENNES PENGAR/ BLOGGLÖN.
JAG VET ATT DET ÄR MÅNGA SOM GILLAR KISSIE *HOST* MEN JAG HATAR HENNE!
 *min förebild & idol* *hosthosthost*

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror ja med

2010-08-25 @ 07:24:07
Postat av: sofia

sv: älskar dej med! <3

2010-08-25 @ 07:33:58
URL: http://ssofiaaxelsson.blogg.se/
Postat av: adelisa

v

lägg in bilder på ditt rum, behöver verkligen tips. Skriv sedan till mig när du gjort det så jag kan komma tillbaka och kolla ;)

2010-09-04 @ 19:34:20
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0