Såhär tyckte 118800 om mej !!

Såhär tyckte 118800 om mig.

Sandra är en tjej som är så online som man bara kan vara.
Dagarna fylls av febril aktevitet på bloggen, facebook, och msn och massa
andra forum som har med internet att göra.
Hon skriver sin egen blogg och läser även 300
andra bloggar om dagen.
Kissie, Dessie och paow är de självklara favoriter.
Hennes förebild är Kissie & Dessie.
Livet utanför datorn är inte så spännande dock fram och tillbaks till skolan och lite
folköl och massa hångel på helgerna.
MVH 118800

Sant:
Ja, jag är en tjej.
Jag är rätt mkt online :)
Jag är faktiskt inne på bloggen väldigt mycket.
Ja, jag skriver min egna blogg, och när jag tänker efter läser
jag nog ca 250 bloggar om dagen xd + kommenterar.
Kissie är min favorit ja.


Falskt
Jag är aldrig inne på facebook, jo visst lite msn men inte så mkt som innan.
Dessie och Paow är inte mina favortiter läser bara dessies för att det är kul och se när hn gör bort sig helt på bloggen när hon skriver "oj jag är visst lite bakis idag"
Oj nej kissie är inte min förebild berkligen inte! men vists jag vill bli en stor bloggare men inte så stor ungefär som Isabell Strömberg.
Mitt liv utan för datorn tycker jag är rätt spännande, jag åker iaf ut på mycket kul. :)
HHAHA, folköl absoluut ! xd
GAHAHAH hångel på helgerna alltid xdd

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Seriöst? 12 år och dricker? Holy shi*.

2010-08-11 @ 04:25:06
URL: http://lollois.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0