Ullared :)

Min dag på:

Lite av det jag köpte priser står :)

Lite HelloKitty grejer,
pyjamas tröjja: 99:-
Pyjamas byxor: 99:-
mapp: 15:-
anteckningsbok: 25:-

Ser gravid ut på bilden ;oo ( är faktiskt inte riktigt så jävla tjock som det ser ut ) :o
Linne: 30:-

Linne : 99:-

pärlor: 20:-

mappen & anteckningsblocket: vetni:-
Rosa boken 25:- ämmnesbok :)

massa hästborstar visar dom 2 snyggaste ;)
piggborsten 6:-
den stora borsten 25:-

Lite små prylar.
proffs hårspray 22:-
proffs hårspray 22:-
Peeling: 15:-
Badbomb: 8:-
Läppsyl: 20:-
5 ansiktsmaske 10 kr styck :)

Deo (köpte 10 stycken xd) 22:- styck.
tanborstfodral 10:-
peeling 25:-
nagelborste 20:-

necessär + 2 50:- styck :)

borste: 22:-
toffsar 10:-

Hårspännen (5pkt) 10:- per pkt.
Kassaskåp: 99:-

Ah det var iaf lite av det jag köpte resten har jag inte tagit kort på :)
det kommer nog bilder på det jag köpte i halmstad, alltså inte i ullared.
pppuss!

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0