ingen rubrik.

Nu sítter ja & min familj hemma hos farmor och farfar! :D <3
Vi ska snart äta julbord här eftersom inte vi är hemma på jul!
Inga julklappar för mig i år alltså. Jo några hoppas jag, men Thailändska julklappar!
I morgon ska jag &mamma åka ut till överby och shoppa det sista till Thailandsresan + en present till sofia ! <3
___________________________________________________________________________________________
 
Igår var iaf jag & Sofia på harry potter. Den var jätte bra! Fast jag tycker som Sofia, lite rörig. Men i morse så vaknade jag upp hos henne klockan 12 *piiiiiiiiiiinsamt* haha. Hon hade inte ätit så jag antar att hon var hunrig.

____________________________________________________________________________________________

Och nu är det bara 5 dagar kvar!!!
Jag har resefeber som jag vet inte vad! Jag vill ha allting packat fast jag har inte packat någonting xd <3


kram! <3
lovar nästan att det ska bli mkt bättre uppdatering <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0