Godmorgon, förlåt & Grattis! <3

Gomorgon har vaknat för jag ska följa med mamma till dagis.
Förlåt för att jag inte har uppdaterat men som sagt låg på sjukhus en natt och va jätte trött när jag kom hem och då somnae jag direkt och igår va det sjukhuset igen ingen övernattning som tur va och när jag kom hem va klockan typ 8 så ja där har ni ursäkten för att jag inte har bloggat.

Grattis Sofia! <3
kommer med presenterna sen eller i morgon får se för presenten är inte riktigt klar än <3
Men bara så du vet, den kommer (coh sen saknas en grej, som du isf om jag hittar en då får du den senare) <3
Hoppas du får en bra dag.! (:

Kommentarer
Postat av: sofiaxelsson :*

tack sötnos , <3

2010-07-29 @ 14:25:08
URL: http://ssofiaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0