hejhej ! <3

Nu har jag vart i strömstad ciiity själv.
Det läskigaste var att åka linfärga helt ensam, när det blåste... (bild kommer på lin färgan om ni inte vet vad det är !
jag köpte :
- en grej till jonas en Weazel Ball , (en boll som snurrar med ett djur på.
- Godis remmar.
- 1 armband till mig (står love på)
- 1 grej till sofia (: och en grej tilll Carro ! (:
- en ed hardy tröja.
- 3 par vanliga svarta trosor.

det var nog det men vi ska dit ner i kväll igen ! ((:


Men när jag kom hem så skulle jag och jonas spela beach tennis typ.
Jag klantaslet själv slarvade bort bollen.
Vi cyklade och köpte ett nytt sånt sätt + chips till Jonatan ! <3 sen hitta jag tuggumi som bara finns i norge men dom fanns hääär ! köpte 6 sånna paket ! :DDDDD

Jag sitter och typ tuggar slut dom ! ):

men det var allt

ppusss !! <3

JAG ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3

Kommentarer
Postat av: +??

var får du alla pengar ifrån?? <3<3<3

2010-07-07 @ 19:03:00
Postat av: sofiaxelsson :*

vad köte du till mej ?

säääääääg ! (aaa)

2010-07-07 @ 22:44:31
URL: http://ssofiaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mamma betalar det mesta (a)

För det är semester och jag köper mkt då :DDD



Till sofia:

Haha jag har köpt en grej som inte du får veta (aaaa) :DDD

Du får den nästa gång vi ses, d(inte någon jätte stor grej mennmen.. <3

2010-07-08 @ 11:56:07
URL: http://ssandriiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0