hejhejhej ! <33

Jag tänkte bara säga att jag lever och att det är dålig uppdatering för att jag och mamma är ute och springer och cyklar, det har vi gjort sen 9 i morse.
Vi ska äta lunch nu och det blir hamburgare på en resturang.
Sen ikväll ska vi till Nina och Glenn (Gnina & lena) smeknamn, och äta räkor fast jag hoppar nog räkorna.
Ja nu ska vi ner till strömstad city. ( om ni undrar varför jag kallar det city är det för att ni ska veta för hur låter strömstad stan så city är mycket bättre.)

Jag har köpt just nu´idag :
- 2 glassar 20:- st
- 1 tidning 39:-
- linne 50:-
- toffsar 20:-
- fríisbee (stavning) 50:-
- rosa handduk 100:-
- genomskillnigt nagellack 50:-
- tåring 29:-
 det är ddet jag har köpt nu. :D


ppusss! <3

ÄLSKAR ER ALLA SÅ NI BA VET ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0