Sverige demokraterna (långt inlägg!!)

Varför ?
Nu så har det äntligen vart val, tänker många, men jag gick ner för en stund sedan och kolla på ngt val pogram.
Där leder sverigedemokraterna med 30,2 procent, tänk det är nästan halva.
Dvs är det 18-24 år som tycker att sverige demokraterna ska in i rikstaden, men just nu skäms jag över att vara en svensk medborgare, varför ska inte utlänningar få vara i svergie?
Har dom gjort något mos oss, nej ?
Men hur kan man rösta på sverige demokraterna, dom vill få bort utlänningar.
Är dom ett hot mot oss, nej ?
Snälla , nog får att valet är över men varför rösta ni på dom?
Har ni sett den ocensuerade filmen om inte här är den.


Kolla på den visst den kanske inte är jäääätte rasistisk men ändå...
En kommentar från filmen (själv så tycker jag den stämmer i vissa lägen men verkligen inte i andra.)

Hörde att det dör lika många som det föds, hos oss svenskar. Det är invandrarna som förökar sig (skaffar stora familjer) och jag hörde att om det fortsätter såhär så är det hälften, hälften om 30 år. Vad händer när de kan starta ett muslimst parti här i Sverige och alla de 50% röstar på det partiet och vi svenskar röstar på olika. Då har vi ett muslimskt parti som styr och vi får gå tillbaka i utvecklingen. Jag vill ha skolavslutningar, vara stolt över flaggan utan att kallas rasíster! SD


Kommentaren får tala för sig själv.
Nu har jag sagt mitt & så tycker jag.! :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Jodu lilla gumman, om jag gör en polisanmälan så går den nog igenom ska du se ;) Men jag säger inte att jag tänker göra det, det är upp till Alexandra. Och om du nu tycker att hon e så jävla dålig och gör fel så är du minst lika dålig själv eftersom du också hänger ut folk på bloggen ;)

2010-09-20 @ 14:31:10
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0