ingenrubrik ♥

åh jag blir så trött på vissa människor, dom försöker vara så mycket äldre än vad dom egentligen är men egentligen är dom såååå patetiska!
_____________________________________________________________________________________________

det funkar inte och ladda upp nya bilder på min blogg, de gamla går, men inte dom nya dom som jag tog igår? o:

i alla fall, idag har jag vart på vårdcentralen igen, det är andra gången denna veckan... :/
i måndas kollade jag min hals, och det var halsfluss :/ då fick jag pencelin *stavning* och det har bara blivit värre och värre för mej...
igår kväll så hade jag 39,6 i feber och i morse vaknade jag med att jag hade suuuper ont i hela kroppen, inte alls kul... :/
Sen så när vi kom hem ifrån vårdcentralen efter svaljprov som dom får svar på, på tisdag. Då fick jag jääätte ont i magen... usch, nu har jag värkar lite då&då i magen.
fan alltså , jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu! ;(

aja, kram & godnattt på er! (:
åhhh, vattnet ♥


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-04-02 @ 13:17:39
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0