Dag 4 (: ♥

Mina bästa kompisar!
Jag tror att ni vet vem/vilka som det är ♥
Jag älskar 2 stycken personer, som inte är i min familj, för min familj älskar jag ♥
Dom två personerna är:

Sofia Axelsson ♥
Hon är underbar, fast vi har inte träffats på jättelänge :(
Jag saknar henne verkligen och tänker på henne ofta, om inte hon skulle funnits vet jag inte vad jag skulle gjort?
Hon tar hur fina bilder som helst, och hon har bloggat på http://ssofiaaxelsson.blogg.se men hon har slutat bloggat, men bloggen finns kvar
Jag älskar henne, verkligen ♥
hon är finast ♥
Hanna Ericsson Klein ♥
Hon är underbaaar ♥
Jag vet inte men efter vi hade vart första gången på 1000 år, då insåg jag hur underbar hon va ♥
Vi berätta litegrann för varandra, och sen gick vi på skoldisco, med liiiiiiiite stress ♥
Jag skulle inte kunna leva utan en sån som hon ♥
Hon är också jättefin <3 =)
jag tog bilden, på fina hanna ♥
NI TVÅ ÄR UNDERBARA! <3 :D
♥♥
jag har massor med andra kompisar också, men ingen som Hanna & Sofia ♥

Kommentarer
Postat av: Hannih ^^

aaww Sandra Forsell ! ♥

jag älskar dig så sjukt mycket, du kan inte förstå det.

du är fucking underbar ! ♥

2011-02-17 @ 20:00:27
URL: http://hannaericssons.devote.se
Postat av: sofia som är ganska så grym! ;)

finast? :o

näää ;)

2011-02-18 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0