Dag 6 ♥

En resa jag minns

ja?
kan ni gissa xd
självklart underbara THAILAND!
jag vill verkligen åka dit igen, och vi kollar faktiskt redan på resor dit ner (;
2008-2009
åkte vi till Thailand för första gången ♥
Den resan var liiiiite bättre, eftersom då var pappa med & det var så mkt bättre väder, minus med den resan var att jag inte hade med mej så mkt pengar hade med mej ca 2000 i fickpengar under två veckor, jag fick ganska mycket där nere av mamma och pappa också (;
2010-2011
åkte vi till Thailand för andra gången ♥
Pappa var inte med, och ni flesta vet varför! ♥
Denna resan var också heeeelt underbar, mycket pengar så det blev paaaanik shopping den dan vi skulle åka hem !
Denna gången var det inte så jättebra väder, vilket var synd :(
Men jag vill åka dit flera gånger och det har jag bestämt att jag tänker göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0