simon vann bigbrother :(

fan, jag som hade hoppas på att Marin skulle vinna :( ♥
aja, sjuukt underbara dagar har jag haft när jag har haft bloggpause längre än vad jag trodde :)
vi va på stugan ifrån onsdag tills fredag :)
När jag kom hem på fredagen så åkte jag ner till Aqua Blå med Kasper & Isak sen så träffa vi några där nere och hade otroligt roligt :d
sen åkte vi hem och jag fick ringa polisen pågrundav en anledning jag inte tänker ta i bloggen :)
sen på lördagen åkte jag ner klockan elva på morgonen och låg ochstekte på bryggan hela dagen, hehe albin & marrin är sjukt lika (shhhh....)
menmen gjorde samma sak på söndagen fast då vare inte lika bra väder :( ♥
idag så ska jag knyta klart mina segel och sen måla klart min hylla :)
kr a m   p å   e r   s å   l ä n g e !  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0