ännu en tillfällig header (:

Blev inte alls nöjd med den förra så det blev denna nu tills jag har fotat (antagligen imorgon) !
ni får leva med den dåliga redigeringen och allt sånt, slarvjobb jag vet ♥
menmen ni får stå ut (:
(jag är faktiskt nybörjare på headrar detta är min andra header så ah... men jag lär mej nog snart (: ! )
så godnatt nu ska jag försöka sova (:


man ser inte mkt av mej men skitsamma, som sagt jag gör en ny när jag har fotat (: ♥
förresten det var en läsare som undrade vad jag hade för märke på min systemkamera,
det är en olympus som duger superbra för mej, jag behöver inga proffs kameror som kostar 10 000 utan det räcker med den (;

godnatt <3 ♥

update: tryck på bilderna för att de ska bli större (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0