Viktor Fasth & Ami Isavi ♥

Gaaaanska tufft faktiskt :D ♥

Jag har Viktor Fasth (ni vet han som är Sveriges absolut bästa målvakt) nummer!!! :D
heheh, det va såhär jag skulle messa "tjaaa" till min kompis carro, och jag kan hennes nummer utantill & så skrev jag in en siffra fel och så fick jag svaret "vem?" förklarade mig att jag hade skickat fel sen visade sig att det va Viktor Fasth's nummer !
shiiiiiiiiiet va glad jag blev liksom :D



Sen så fick Ami Isavi (ni vet hon som äger världens bästa blogg, efter mig då www.amiofseden.myshowroom.se) ett litet ryck och la ut hennes nummer på fejjan xD
- hej 10 000 sms där :D
hahah, typ så ja ... ;d


Nu väntar jag bara på att någon mer kändis ska lägga ut sitt nummer såsom Ulrik Munthers nummer skulle ju inte vara helt fel att få (aaa)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du stavade ami of sweden fel...

2011-06-17 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0